سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود افزونه وردپرس Dokan Pro – افزونه چند فروشندگی دکان پرو


دانلود افزونه وردپرس Dokan Pro – افزونه چند فروشندگی دکان پرو

افزونه Dokan Pro یک افزونه چند فروشندگی برای وردپرس است که به شما امکان می‌دهد یک بازار آنلاین برای فروشندگان خود ایجاد کنید. با استفاده از این افزونه، فروشندگان می‌توانند به راحتی محصولات خود را در فروشگاه شما بفروشند و شما هم به عنوان مدیر فروشگاه، از فروش محصولات آن‌ها سود ببرید.

Dokan Pro دارای امکاناتی مانند مدیریت فروشندگان، محصولات، سفارشات و پرداخت ها است. همچنین این افزونه امکاناتی مانند قابلیت سفارشی سازی فروشگاه، مدیریت تخفیف ها و کوپن ها، گزارشات فروش و آمارهای مختلف را نیز فراهم می کند.

با استفاده از Dokan Pro می‌توانید فروشگاه خود را به راحتی با سایر افزونه‌های وردپرس ترکیب کنید و از امکانات وردپرس برای بهبود فروشگاه خود استفاده کنید. این افزونه دارای طراحی زیبا و قابلیت های کاربردی است که به شما کمک می کند تا بازار آنلاین خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به طور کلی، Dokan Pro یکی از بهترین افزونه های چند فروشندگی برای وردپرس است که به شما امکان می دهد یک بازار آنلاین پویا و کارآمد برای فروشندگان خود ایجاد کنید.

ویژگی ها و امکانات افزونه وردپرس Dokan Pro – افزونه چند فروشندگی دکان پرو

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام