سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود افزونه وردپرس Dominion – بررسی آنلاین و حرفه ای دامنه در وردپرس


دانلود افزونه وردپرس Dominion – بررسی آنلاین و حرفه ای دامنه در وردپرس

افزونه Dominion برای وردپرس یک ابزار کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی دامنه‌های خود را بررسی کنید. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به سادگی دامنه‌هایی که می‌خواهید بررسی کنید را به لیست خود اضافه کنید و اطلاعات مربوط به آن‌ها را به سرعت دریافت کنید.

در این افزونه، شما می‌توانید اطلاعاتی مانند وضعیت دامنه، تاریخ انقضا، رتبه الکسا، تعداد بازدید و دامنه‌های مشابه را بررسی کنید. همچنین، این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا دامنه‌هایی که به دنبال آن‌ها هستید را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید تا در هر زمان به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

با استفاده از افزونه Dominion، شما می‌توانید به راحتی دامنه‌هایی را که می‌خواهید برای خودتان یا برای مشتریانتان خریداری کنید، پیدا کنید. همچنین، این افزونه برای کسانی که در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت می‌کنند، بسیار مفید است زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دامنه‌هایی را که به دنبال آن‌ها هستند پیدا کنند و از آن‌ها برای تبلیغات خود استفاده کنند.

- افزونه Dominion برای وردپرس
- قابلیت حرفه ای دامنه در وردپرس
- دانلود رایگان افزونه Dominion
- امکانات و ویژگی های افزونه Dominion
- بررسی آنلاین و قابلیت استفاده حرفه ای از دامنه در وردپرس
- توضیحات کامل در آدرس وجود دارد

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام