سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود افزونه وردپرس Logger – افزونه ایجاد و مدیریت لیست و Changelog وردپرس


دانلود افزونه وردپرس Logger – افزونه ایجاد و مدیریت لیست و Changelog وردپرس

افزونه Logger یکی از افزونه‌های مهم و کاربردی برای وردپرس است که به شما این امکان را می‌دهد تا لیست‌ها و تغییراتی که در سایت خود اعمال می‌کنید را به صورت دقیق و کامل ثبت کنید و مدیریت کنید. با استفاده از این افزونه می‌توانید به راحتی تغییراتی که در قالب‌ها، افزونه‌ها و حتی پست‌های سایت خود اعمال می‌کنید را ثبت کنید و در یک لیست به صورت دائمی نگهداری کنید.

با استفاده از این افزونه می‌توانید به راحتی یک Changelog برای سایت خود ایجاد کنید و تغییراتی که در سایت خود اعمال می‌کنید را به صورت یک لیست کامل و دقیق در این قسمت قرار دهید. این امکان به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با دقت تغییراتی که در سایت خود اعمال می‌کنید را به کاربران خود اعلام کنید و آن‌ها را در جریان آخرین تغییرات قرار دهید.

این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی لیستی از تغییراتی که در سایت خود اعمال می‌کنید را به صورت دقیق و کامل در اختیار داشته باشید. با استفاده از این افزونه می‌توانید به راحتی تغییراتی که در سایت خود اعمال می‌کنید را به صورت دقیق و کامل در اختیار داشته باشید و به کاربران خود اعلام کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی تغییراتی که در سایت خود اعمال می‌کنید را به صورت دقیق و کامل در اختیار داشته باشید و به کاربران خود اعلام کنید.

1. ایجاد و مدیریت لیست و Changelog وردپرس
2. قابلیت افزودن ویرایش و حذف آیتم های لیست و Changelog
3. قابلیت سفارشی سازی ظاهر لیست و Changelog
4. قابلیت نمایش لیست و Changelog در صفحه اصلی وبسایت
5. پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی
6. سازگار با آخرین نسخه وردپرس
7. پشتیبانی از فرمت Markdown
8. قابلیت نمایش تغییرات و بهبودهای انجام شده در هر نسخه وردپرس
9. وجود مستندات کامل و آموزش های ویدئویی برای استفاده از افزونه.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام