سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود اکشن فتوشاپ ۷ Super Smoke Effects


دانلود اکشن فتوشاپ ۷ Super Smoke Effects

اکشن فتوشاپ ۷ Super Smoke Effects یکی از بهترین اکشن های فتوشاپ برای ایجاد افکت دودی و سیگاری در عکس هاست. با استفاده از این اکشن، می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا، عکس های خود را به یک صحنه دودی و مه آلود تبدیل کنید.

این اکشن شامل ۷ افکت مختلف دودی است که به صورت حرفه ای درست شده اند. شما می توانید از هر کدام از این افکت ها برای ایجاد یک صحنه دودی واقعی استفاده کنید. همچنین، این اکشن دارای کیفیت بسیار بالایی است و می تواند به راحتی با هر نوع عکسی سازگار شود.

برای استفاده از این اکشن، بسیار ساده است. شما فقط کافی است که اکشن را در فتوشاپ باز کنید و عکس خود را بارگذاری کنید. سپس، افکت دلخواه خود را انتخاب کنید و اجرا کنید. در عرض چند ثانیه، عکس شما به یک صحنه دودی و مه آلود تبدیل خواهد شد.

با استفاده از اکشن فتوشاپ ۷ Super Smoke Effects، می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا، افکت دودی بسیار زیبا و حرفه ای را به عکس های خود اضافه کنید. این اکشن به همراه فایل های PSD و تصاویر پیش نمایشی ارائه می شود که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

ویژگی ها و امکانات دانلود اکشن فتوشاپ ۷ Super Smoke Effects

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام