سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت ساخت و ساز Eonfik


دانلود قالب سایت ساخت و ساز Eonfik

دانلود قالب سایت ساخت و ساز Eonfik: راهنمای جامع

Eonfik یک قالب HTML5 مدرن و نسل بعدی است که به طور خاص برای مشاغل مرتبط با ساخت و ساز، نوسازی، کارخانه، مهندسی، دست ساز، ساختمان، معماری، داخلی و توسعه طراحی شده است. این قالب با ارائه طراحی تمیز و حرفه ای که هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم به راحتی قابل پیمایش است، به شما کمک می کند تا حضور آنلاین قوی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

ویژگی های کلیدی Eonfik:

  • طراحی کاملاً واکنش گرا: Eonfik در تمام دستگاه ها، از جمله رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن های هوشمند، عالی به نظر می رسد و تضمین می کند که وب سایت شما برای مخاطبان امروزی بهینه شده باشد.
  • قابلیت شخصی سازی بالا: این قالب به شما امکان می دهد تا به راحتی آن را با توجه به نیازها و برند خود شخصی سازی کنید.
  • متن باز: Eonfik تحت مجوز GPL ارائه می شود، به این معنی که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود و سفارشی کنید.
  • بهینه سازی شده برای سئو: این قالب با در نظر گرفتن بهترین شیوه های سئو طراحی شده است و به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب کنید.
  • سرعت بارگذاری بالا: Eonfik به خوبی برای بارگذاری سریع بهینه شده است که تجربه کاربری را بهبود می بخشد.

مزایای استفاده از Eonfik:

  • ایجاد یک وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا: Eonfik با طراحی تمیز و مدرن خود به شما کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید که اعتماد مشتریان را جلب کند.
  • بهبود سئو: Eonfik با در نظر گرفتن بهترین شیوه های سئو طراحی شده است و به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب کنید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
  • کاهش هزینه ها: با استفاده از Eonfik می توانید در هزینه های طراحی و توسعه وب سایت خود صرفه جویی کنید.
  • صرفه جویی در زمان: Eonfik با ارائه طیف گسترده ای از ویژگی ها و قالب های آماده به شما کمک می کند تا به سرعت وب سایت خود را راه اندازی کنید.

نحوه دانلود Eonfik:

برای دانلود Eonfik می توانید به وب سایت رسمی این قالب مراجعه کنید. در آنجا می توانید نسخه ی نمایشی را مشاهده کنید، ویژگی های آن را بررسی کنید و آن را دانلود کنید. همچنین می توانید از طریق بازارهای تم مانند ThemeForest نیز این قالب را خریداری کنید.

جمع بندی:

Eonfik یک انتخاب عالی برای پیمانکاران، معماران، مهندسین و سایر متخصصان در زمینه ساخت و ساز است که به دنبال ایجاد یک وب سایت حرفه ای و با کاربری آسان هستند. با ارائه طراحی زیبا، قابلیت شخصی سازی بالا، بهینه سازی برای سئو و سرعت بارگذاری بالا، Eonfik همه ی آنچه را که برای ایجاد یک وب سایت موفق نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

آموزش استفاده از قالب سایت ساخت و ساز Eonfik

1. دانلود قالب:

اولین قدم دانلود قالب Eonfik از وب سایت سرزمین گرافیک است. برای این کار به صفحه دانلود این قالب در وب سایت سرزمین گرافیک مراجعه کنید و دکمه ی "دانلود رایگان" را کلیک کنید. پس از دانلود فایل قالب با نام eonfik.zip روی سیستم شما ذخیره خواهد شد.

2. استخراج فایل ها:

فایل eonfik.zip را با استفاده از نرم افزار اکسترکت فایلی مانند WinRAR یا 7-Zip استخراج کنید. پس از استخراج پوشه ای به نام eonfik ایجاد خواهد شد که حاوی فایل ها و پوشه های قالب می باشد.

3. آپلود فایل ها در هاست:

با استفاده از یک FTP Client به هاست خود متصل شوید. پوشه ی eonfik را که در مرحله 2 استخراج کردید به public_html یا پوشه ای که می خواهید وب سایت شما در آن قرار بگیرد آپلود کنید.

4. تنظیم اطلاعات دیتابیس:

برای استفاده از امکانات پویای قالب Eonfik نیاز به نصب یک سیستم مدیریت محتوای مانند وردپرس دارید. پس از نصب سیستم مدیریت محتوای خود، اطلاعات مربوط به دیتابیس مانند نام کاربری، رمز عبور، نام و میزبان دیتابیس را در فایل wp-config.php سیستم مدیریت محتوای خود تنظیم کنید.

5. نصب و فعال سازی قالب:

به پیشخوان سیستم مدیریت محتوای خود مانند وردپرس وارد شوید. به بخش نمایش > پوسته ها بروید و دکمه ی "افزودن پوسته جدید" را کلیک کنید. سپس فایل eonfik.zip را که در مرحله 1 دانلود کردید انتخاب و آن را نصب کنید. پس از نصب، قالب Eonfik در بخش پوسته ها قابل مشاهده خواهد بود. روی قالب Eonfik کلیک کنید و دکمه ی "فعال سازی" را کلیک کنید.

6. سفارشی سازی قالب:

پس از فعال سازی قالب، می توانید با مراجعه به بخش نمایش > سفارشی سازی در پیشخوان سیستم مدیریت محتوای خود قالب را طبق میل خود شخصی سازی کنید. در این بخش می توانید تنظیماتی مانند رنگ ها، فونت ها، لوگو، منوها و محتوای صفحات را تغییر دهید.

7. مدیریت محتوا:

با استفاده از بخش نوشته ها در پیشخوان سیستم مدیریت محتوای خود می توانید محتوای وب سایت خود را ایجاد و مدیریت کنید. همچنین می توانید از بخش های دیگر سیستم مدیریت محتوای خود مانند برگه ها، رسانه ها، دسته بندی ها و افزونه ها برای افزایش کارایی و امکانات وب سایت خود استفاده کنید.

نکات:

  • قبل از شروع کار با قالب Eonfik از ایجاد یک نسخه پشتیبان از وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.
  • برای آشنایی بیشتر با تنظیمات و امکانات قالب Eonfik می توانید به مستندات قالب که در پوشه ی documentation در فایل eonfik.zip وجود دارد مراجعه کنید.
  • در صورت نیاز به کمک می توانید به بخش پشتیبانی وب سایت سرزمین گرافیک مراجعه کنید.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام