سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Alien – بیگانه – قالب صفحه ارور ۴۰۴ انیمیشنی HTML


دانلود قالب سایت Alien – بیگانه – قالب صفحه ارور ۴۰۴ انیمیشنی HTML

قالب سایت Alien یک قالب صفحه ارور ۴۰۴ انیمیشنی HTML بسیار زیبا و حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا صفحه ارور سایت خود را با یک صفحه جذاب و خلاقانه جایگزین کنید. این قالب دارای طراحی بیگانه و فضایی است که به شما اجازه می‌دهد تا بازدیدکنندگان سایت خود را در یک محیط علمی-فضایی جذاب و جالب قرار دهید.

این قالب دارای انیمیشن‌های زیبا و جذابی است که به شما اجازه می‌دهد تا بازدیدکنندگان سایت خود را به یک سفر فضایی هیجان‌انگیز ببرید. از این قالب می‌توانید برای هر نوع سایتی استفاده کنید، از جمله سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و غیره.

قالب سایت Alien به صورت کاملاً واکنش‌گرا طراحی شده است، به عبارت دیگر، برای تمامی دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه نمایش مناسب است. همچنین، این قالب دارای کدهای HTML و CSS ساده است که برای هر کسی با هر سطح تجربه‌ای در طراحی وب سایت قابل فهم است.

در کل، قالب سایت Alien یک قالب بی نظیر و خلاقانه است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه ارور سایت خود را به یک صفحه جذاب و خلاقانه تبدیل کنید و بازدیدکنندگان سایت خود را به یک سفر فضایی هیجان‌انگیز ببرید.

ویژگی ها و امکانات قالب صفحه ارور ۴۰۴ انیمیشنی HTML Alien – بیگانه

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام