سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت BRIX – قالب صفحه فرود معرفی اپلیکیشن موبایل


دانلود قالب سایت BRIX – قالب صفحه فرود معرفی اپلیکیشن موبایل

قالب BRIX یک قالب حرفه‌ای و زیبا برای معرفی اپلیکیشن موبایل است که با استفاده از آن می‌توانید صفحه فرود جذابی را برای اپلیکیشن خود طراحی کنید. این قالب با طراحی ساده و شیک، امکانات متنوع و قابلیت‌های فراوان، به شما کمک می‌کند تا با یک صفحه فرود حرفه‌ای، کاربران را به اپلیکیشن خود جذب کنید.

استفاده از قالب BRIX بسیار آسان است و با استفاده از ابزارهای ساده قالب، می‌توانید به راحتی قسمت‌های مختلف صفحه فرود را ویرایش کنید. همچنین، این قالب دارای امکاناتی مانند فرم عضویت، نمایش ویژگی‌های اپلیکیشن، نمایش نظرات کاربران و غیره است که باعث می‌شود صفحه فرود شما شگفت‌انگیز و جذاب باشد.

با دانلود قالب BRIX، می‌توانید به راحتی یک صفحه فرود حرفه‌ای برای اپلیکیشن خود طراحی کنید و با استفاده از امکانات متنوع آن، کاربران را به راحتی جذب کنید. همچنین، این قالب دارای پشتیبانی فنی قوی است که در صورت بروز هرگونه مشکل، به شما کمک می‌کند تا به راحتی آن را حل کنید. به همین دلیل، دانلود قالب BRIX را به تمامی دوستداران طراحی وب و اپلیکیشن‌های موبایل توصیه می‌کنیم.

ویژگی ها و امکانات قالب سایت BRIX شامل صفحه فرود معرفی اپلیکیشن موبایل می باشد.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام