سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Bluetoof – قالب Coming Soon و به زودی React JS


دانلود قالب سایت Bluetoof – قالب Coming Soon و به زودی React JS

قالب Bluetoof – قالب Coming Soon یک قالب زیبا و حرفه‌ای برای سایت‌های در حال ساخت است. این قالب با طراحی مینیمالیستی که دارد، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی یک صفحه‌ی Coming Soon زیبا و جذاب برای سایت خود ایجاد کنید. همچنین، این قالب برای استفاده با React JS طراحی شده است که به شما امکانات و قابلیت‌های بیشتری در ایجاد صفحه Coming Soon می‌دهد.

قالب Bluetoof شامل بخش‌هایی مانند تایمر شمارش معکوس، فرم ایمیل‌گیری، لینک‌های اجتماعی و بخش درباره ما است. با استفاده از این بخش‌ها، شما می‌توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را به بازدیدکنندگان ارائه دهید و از آنها برای ثبت ایمیل در فرم ایمیل‌گیری استفاده کنید.

همچنین، قالب Bluetoof دارای طراحی کاملاً ریسپانسیو است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را در تمامی دستگاه‌ها و صفحات نمایشگر مختلف به خوبی نشان دهید. با دانلود و استفاده از این قالب، شما می‌توانید به سرعت و با کیفیت بالا یک صفحه Coming Soon زیبا و حرفه‌ای برای سایت خود ایجاد کنید.

1. قالب Coming Soon با نام Bluetoof
2. قابلیت دانلود قالب
3. استفاده از React JS
4. طراحی زیبا و حرفه‌ای
5. قابلیت سفارشی‌سازی بالا
6. سازگاری با تمامی مرورگرها
7. قابلیت نمایش در دستگاه‌های موبایل و تبلت
8. قابلیت افزودن فرم ثبت‌نام و اطلاعات تماس
9. قابلیت افزودن شبکه‌های اجتماعی
10. پشتیبانی کامل از زبان فارسی.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام