سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Burger House – قالب رستوران و فست فود تک صفحه ای


دانلود قالب سایت Burger House – قالب رستوران و فست فود تک صفحه ای

قالب سایت Burger House یک قالب تک صفحه ای است که برای رستوران ها و فست فود ها طراحی شده است. این قالب با استفاده از HTML و CSS زیبا و حرفه ای طراحی شده است و دارای امکاناتی همچون منوی رستوران، نمایش تصاویر غذاها، فرم تماس با ما و ... می باشد.

با استفاده از این قالب می توانید به راحتی و سرعت بالا یک وب سایت رستوران یا فست فود ایجاد کنید و با استفاده از طراحی زیبا و حرفه ای، مشتریان خود را جذب کنید.

قالب Burger House دارای طراحی واکنش گرا است که به معنای آن است که صفحه وب سایت شما به طور خودکار به اندازه صفحه نمایش کاربران سازگار می شود و بر روی دستگاه های مختلفی همچون تلفن همراه، تبلت و رایانه شخصی به درستی نمایش داده می شود.

با دانلود این قالب، شما می توانید به سرعت و با کیفیت بالا یک وب سایت رستوران یا فست فود ایجاد کنید و به مشتریان خود خدماتی حرفه ای و با کیفیت ارائه دهید.

ویژگی ها و امکانات قالب سایت Burger House - قالب رستوران و فست فود تک صفحه ای شامل طراحی زیبا و حرفه ای، قابلیت سفارش آنلاین غذا، نمایش منوی غذا، نمایش نظرات مشتریان، فرم تماس با ما، امکانات شبکه های اجتماعی، طراحی واکنشگرا، سازگاری با مرورگرهای مختلف، وبلاگ، فایل های PSD قابل ویرایش و ... می باشد.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام