سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Cross – قالب مینیمال معماری و طراحی داخلی HTML5


دانلود قالب سایت Cross – قالب مینیمال معماری و طراحی داخلی HTML5

قالب Cross یک قالب HTML5 مینیمال برای معماری و طراحی داخلی است که به طور ویژه برای ارائه خدمات معماری و دکوراسیون داخلی طراحی شده است. این قالب با طراحی ساده و کاربرپسند، به شما امکان می‌دهد تا وب سایت خود را به راحتی و با سرعت بالا ایجاد کنید.

قالب Cross دارای طراحی ریسپانسیو است که به معنی آن است که وب سایت شما به صورت خودکار به اندازه صفحه نمایش کاربران تنظیم می‌شود. همچنین این قالب دارای بخش‌های مختلفی مانند صفحه اصلی، درباره ما، خدمات، پروژه‌ها، تیم و تماس با ما است که به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به نیاز خود، وب سایت خود را شخصی سازی کنید.

با استفاده از قالب Cross، شما می‌توانید به صورت آسان و سریع وب سایت خود را راه‌اندازی کنید و با استفاده از امکاناتی مانند اسلایدر، گالری تصاویر، فرم تماس با ما و...، به کاربران خود خدمات بهتری ارائه دهید. به طور کلی، قالب Cross یک قالب بسیار کاربرپسند و حرفه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تا وب سایتی زیبا و جذاب برای خدمات معماری و دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب Cross – قالب مینیمال معماری و طراحی داخلی HTML5:

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام