سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت HostHubs – قالب هاستینگ حرفه ای HTML و WHMCS


دانلود قالب سایت HostHubs – قالب هاستینگ حرفه ای HTML و WHMCS

قالب HostHubs یک قالب حرفه ای HTML و WHMCS برای وبسایت های هاستینگ است که طراحی شده است تا نیازهای کسب و کار هاستینگ را برآورده کند. این قالب دارای طراحی زیبا و حرفه ای است که باعث می شود وبسایت شما به چشم بیندازی جذاب و حرفه ای تبدیل شود.

این قالب دارای ویژگی هایی مانند طراحی ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاه ها است. همچنین دارای صفحات مختلفی مانند صفحه اصلی، صفحه محصولات، صفحه خدمات، صفحه تماس با ما و غیره است. همچنین این قالب دارای امکاناتی مانند فرم تماس، فرم جستجو، فرم نظرسنجی و غیره است.

با استفاده از قالب HostHubs می توانید وبسایت هاستینگ خود را به راحتی و با سرعت بالا طراحی کنید. همچنین این قالب دارای امکاناتی مانند پشتیبانی از WHMCS است که به شما کمک می کند تا به راحتی مدیریت مشتریان خود را انجام دهید.

بنابراین، اگر به دنبال یک قالب حرفه ای برای وبسایت هاستینگ خود هستید، قالب HostHubs یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است که با استفاده از آن می توانید وبسایتی جذاب و حرفه ای طراحی کنید.

1- طراحی حرفه ای و جذاب
2- سازگاری با مرورگرهای مختلف
3- قابلیت نمایش در تمامی دستگاه ها
4- پشتیبانی از WHMCS
5- قابلیت تغییر رنگبندی به صورت آسان
6- بخش های مختلف برای نمایش اطلاعات و خدمات
7- بخش نمایش ارتباط با مشتریان و پشتیبانی
8- امکان نصب و راه اندازی آسان
9- دارای فایل های PSD برای ویرایش آسان
10- قابلیت افزودن و ویرایش بخش های مختلف به صورت سفارشی.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام