سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Jobcy – قالب دایرکتوری مشاغل Django


دانلود قالب سایت Jobcy – قالب دایرکتوری مشاغل Django

قالب سایت Jobcy یک قالب دایرکتوری مشاغل برای فریمورک Django است که برای وبسایت‌هایی که به دنبال یک طراحی حرفه‌ای و کاربرپسند هستند، مناسب است. این قالب با طراحی زیبا و مدرن، به شما امکان می‌دهد تا یک وبسایت دایرکتوری مشاغل با قابلیت‌های بسیاری راه‌اندازی کنید.

قالب Jobcy با استفاده از فریمورک Django طراحی شده است و با استفاده از این فریمورک، امکانات بسیاری را برای شما فراهم می‌کند. این قالب دارای قابلیت‌هایی مانند جستجوی پیشرفته، نمایش مشاغل بر اساس دسته بندی‌های مختلف و نمایش آن‌ها در نقشه است.

همچنین، قالب Jobcy دارای طراحی واکنش‌گرا است که به معنی آن است که وبسایت شما بر روی تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود. این قالب قابلیت اضافه کردن مشاغل توسط کاربران را نیز دارد که این امکان به شما این اجازه را می‌دهد تا وبسایت خود را به یک جامعه بزرگ از کاربران تبدیل کنید. در کل، قالب Jobcy یک قالب کاربرپسند و حرفه‌ای است که به شما امکان راه‌اندازی یک وبسایت دایرکتوری مشاغل را با قابلیت‌های بسیاری می‌دهد.

ویژگی ها و امکانات قالب سایت Jobcy – قالب دایرکتوری مشاغل Django

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام