سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Jonk – قالب نمونه کار و رزومه کاری HTML


دانلود قالب سایت Jonk – قالب نمونه کار و رزومه کاری HTML

قالب سایت Jonk یک قالب نمونه کار و رزومه کاری HTML است که برای افرادی که به دنبال ارائه نمونه کار خود به شکلی حرفه ای هستند، طراحی شده است. این قالب دارای طراحی زیبا و حرفه ای است که با استفاده از آن می توانید به راحتی نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید.

این قالب دارای ویژگی های بسیاری است که می تواند به شما در نمایش نمونه کارهای خود کمک کند. به عنوان مثال، شما می توانید از قابلیت های مختلفی مانند نمایش اطلاعات تماس، توانایی ها، سوابق شغلی و ... استفاده کنید. همچنین، این قالب دارای قابلیت نمایش نمونه کارهای شما در قالب گالری عکس است که به شما اجازه می دهد تا نمونه کارهای خود را به شکلی جذاب به نمایش بگذارید.

در کل، قالب سایت Jonk یکی از بهترین قالب های نمونه کار و رزومه کاری HTML است که برای افرادی که به دنبال نمایش نمونه کارهای خود به شکلی حرفه ای هستند، توصیه می شود. با استفاده از این قالب می توانید به راحتی نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و به دنبال فرصت های شغلی بهتری بگردید.

1- طراحی حرفه‌ای و زیبا
2- سازگاری با تمامی دستگاه‌ها و مرورگرها
3- قابلیت نمایش نمونه کارها و رزومه کاری
4- قابلیت افزودن تصاویر و ویدئوها به نمونه کارها
5- قابلیت افزودن فرم تماس با ما
6- قابلیت تنظیم رنگ بندی و فونت ها
7- ساختار کد منظم و قابل فهم
8- دارای فایل های PSD برای ویرایش آسان تر
9- پشتیبانی از زبان فارسی
10- قابلیت تنظیم SEO برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام