سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Marvio – قالب Coming Soon و نمونه کار شخصی HTML


دانلود قالب سایت Marvio – قالب Coming Soon و نمونه کار شخصی HTML

قالب Marvio – قالب Coming Soon و نمونه کار شخصی HTML، یک قالب فوق العاده زیبا و حرفه ای برای صفحه سازی سایت های Coming Soon و پروفایل است. این قالب با طراحی شیک و منحصر به فرد، می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که قصد دارند یک سایت Coming Soon یا پروفایل شخصی خود را طراحی کنند.

این قالب دارای ویژگی های فراوانی است که می تواند به طور کامل نیازهای شما را برطرف کند. قابلیت هایی مانند طراحی ریسپانسیو، پشتیبانی از فونت های گوگل، طراحی با استفاده از Bootstrap و غیره، این قالب را به یکی از بهترین گزینه های موجود برای صفحه سازی سایت های Coming Soon و پروفایل تبدیل کرده است.

اگر شما نیز به دنبال یک قالب زیبا و حرفه ای برای صفحه سازی سایت Coming Soon و پروفایل خود هستید، قالب Marvio – قالب Coming Soon و نمونه کار شخصی HTML، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین، با دانلود این قالب، شما می توانید از طراحی حرفه ای و شیکی برای سایت خود بهره مند شوید و باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت خود شوید.

ویژگی ها و امکانات قالب سایت Marvio - قالب Coming Soon و نمونه کار شخصی HTML

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام