سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Seaside – قالب رزرواسیون هتل بوت استرپ ۵


دانلود قالب سایت Seaside – قالب رزرواسیون هتل بوت استرپ ۵

قالب Seaside یک قالب بسیار زیبا و حرفه‌ای برای سایت‌های رزرواسیون هتل است که با استفاده از فریمورک بوت استرپ ۵ طراحی شده است. این قالب با طراحی شیک و حرفه‌ای، قابلیت بالایی برای نمایش اطلاعات هتل‌ها و رزرواتیون آن‌ها را دارد.

این قالب با داشتن ویژگی‌هایی مانند طراحی ریسپانسیو و سئوی بالا، برای سایت‌های رزرواسیون هتل بسیار مناسب است. با استفاده از این قالب، می‌توانید به راحتی سایت خود را طراحی کنید و به صورت حرفه‌ای از اینترنت برای فروش هتل‌های خود استفاده کنید.

قالب Seaside دارای قابلیت‌های زیادی است که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی سایت خود استفاده کنید. این قالب دارای صفحات متعددی است که شامل صفحه اصلی، صفحه رزرواسیون، صفحه نمایش اطلاعات هتل‌ها و ... می‌شود. همچنین این قالب با داشتن فونت‌های زیبا و طراحی دلنشین، برای کاربران بسیار جذاب است.

در کل، قالب Seaside یکی از بهترین قالب‌های رزرواسیون هتل برای سایت‌های حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی سایت خود را طراحی کنید و بهترین نتیجه را برای فروش هتل‌های خود بگیرید.

ویژگی ها و امکانات قالب Seaside - قالب رزرواسیون هتل بوت استرپ ۵

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام