سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Torres – قالب React صفحه فرود حرفه ای


دانلود قالب سایت Torres – قالب React صفحه فرود حرفه ای

قالب سایت Torres یک قالب React صفحه فرود حرفه ای است که برای ساخت وبسایت های شخصی، شرکتی و فروشگاهی مناسب است. این قالب با طراحی زیبا و حرفه ای، امکانات و قابلیت های بسیاری را برای کاربران خود فراهم می کند.

قالب Torres با استفاده از تکنولوژی React طراحی شده است و به صورت کاملا ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاه ها طراحی شده است. این قالب دارای تنظیمات پیشرفته و ابزارهای کاربردی است که به کاربران امکان می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا، صفحات خود را طراحی و ویرایش کنند.

قالب Torres با استفاده از طراحی مدرن و جذاب، امکان اضافه کردن انیمیشن های جذاب و پویا به صفحات وبسایت را نیز فراهم می کند. همچنین این قالب دارای قابلیت هایی مانند فرم تماس، نمایشگر پیشرفته، ابزارهای اشتراک گذاری و ... است که می تواند به بهبود کارایی وبسایت شما کمک کند.

در کل، قالب سایت Torres یک قالب React صفحه فرود بسیار حرفه ای و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا، وبسایت خود را طراحی و بهبود دهید.

ویژگی ها و امکانات قالب سایت Torres – قالب React صفحه فرود حرفه ای

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام