سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب سایت Upstart – قالب صفحه فرود چند منظوره بوت استرپ ۵


دانلود قالب سایت Upstart – قالب صفحه فرود چند منظوره بوت استرپ ۵

قالب Upstart یک قالب صفحه فرود چند منظوره است که با استفاده از بوت استرپ ۵ طراحی شده است. این قالب با طراحی زیبا و حرفه‌ای، برای سایت‌هایی که به دنبال صفحه فرودی جذاب و کارآمد هستند، بسیار مناسب است.

این قالب دارای ۱۰ نوع صفحه فرود مختلف با طراحی‌های متنوع و جذاب است که به شما امکان می‌دهد برای هر نوع سایتی که دارید، صفحه فرود مناسبی را انتخاب کنید. همچنین، این قالب دارای ابزارک‌های متعددی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی صفحه فرود خود را سفارشی کنید.

قالب Upstart به زبان HTML و CSS نوشته شده است و کاملاً واکنش‌گراست. این به معنی آن است که صفحه فرود شما بر روی هر دستگاهی از جمله تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر، به درستی نمایش داده می‌شود. همچنین، این قالب با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مدرن طراحی شده است و با سرعت بالا بارگذاری می‌شود.

در کل، قالب Upstart یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای صفحه فرود سایت شما می‌توانید انتخاب کنید. با طراحی زیبا و حرفه‌ای، ابزارک‌های متعدد و واکنش‌گرایی کامل، این قالب به شما امکان می‌دهد صفحه فرودی جذاب و کارآمد برای سایت خود ایجاد کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب صفحه فرود چند منظوره بوت استرپ ۵ Upstart که در آدرس https://themeforest.net/item/upstart-responsive-landing-template/36383749 توضیحات آن در دسترس است

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام