سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب شرکتی و IT وردپرس Infetech


دانلود قالب شرکتی و IT وردپرس Infetech

قالب Infetech یک قالب وردپرسی است که برای شرکت‌های IT و خدمات دیجیتالی طراحی شده است. این قالب دارای طراحی مدرن و حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید وب‌سایتی شیک و کارآمد برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

قالب Infetech با استفاده از فریم‌ورک Bootstrap طراحی شده و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی طراحی خود را ویرایش کنید. همچنین این قالب دارای بخش‌های متنوعی است که شامل بخش‌های خدمات، تیم، پروژه‌ها و بلاگ می‌شود.

با استفاده از قالب Infetech می‌توانید وب‌سایتی با طراحی ریسپانسیو و سئوی بهینه ایجاد کنید که به راحتی با تمامی دستگاه‌ها سازگاری دارد. همچنین این قالب دارای افزونه‌های متعددی است که شامل افزونه‌های Revolution Slider و WPBakery Page Builder می‌شود که به شما امکان می‌دهد به راحتی صفحات خود را طراحی کنید.

با در دست داشتن قالب Infetech می‌توانید به راحتی وب‌سایتی حرفه‌ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید و با استفاده از بخش‌های مختلف آن، بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب شرکتی و IT وردپرس Infetech

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام