سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب مدیریتی Gull – قالب داشبورد HTML و Vuejs


دانلود قالب مدیریتی Gull – قالب داشبورد HTML و Vuejs

قالب مدیریتی Gull یک قالب داشبورد HTML و Vuejs بسیار حرفه‌ای است که با طراحی زیبا و کاربرپسند، برای مدیریت سایت‌ها و برنامه‌های وبی بسیار مناسب است. این قالب با استفاده از فریمورک Vuejs طراحی شده است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت پاسخگویی، تنوع بالا در صفحات و ابزارها، چند زبانه بودن، قابلیت سفارشی‌سازی بالا و... اشاره کرد.

قالب Gull دارای صفحات مختلفی است که شامل صفحات داشبورد، فرم‌های ورود و ثبت‌نام، جداول، نمودارها، صفحات فروشگاهی و... می‌شود. همچنین، این قالب دارای بیش از 100 المان UI مختلف است که از آن‌ها می‌توان برای ساخت صفحات مختلف استفاده کرد.

قالب Gull با استفاده از تکنولوژی‌های HTML5، CSS3 و Sass طراحی شده است و قابلیت سفارشی‌سازی بسیار بالایی دارد. همچنین، این قالب دارای مستندات کاملی است که به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از آن، قالب را به‌صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا به کار بگیرند. به‌طور کلی، قالب Gull یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین قالب‌های داشبورد HTML و Vuejs است که در حال حاضر در بازار موجود است.

ویژگی ها و امکانات قالب مدیریتی Gull - قالب داشبورد HTML و Vuejs

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام