سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب مدیریت Zest – قالب بوت استرپ و ReactJS داشبورد


دانلود قالب مدیریت Zest – قالب بوت استرپ و ReactJS داشبورد

قالب مدیریت Zest یکی از بهترین قالب‌های بوت استرپ و ReactJS برای ایجاد داشبورد مدیریتی است. این قالب با استفاده از فریمورک ReactJS طراحی شده و به صورت کاملاً ریسپانسیو در تمامی دستگاه‌ها نمایش داده می‌شود.

این قالب شامل بیش از ۱۰۰ صفحه مختلف برای ایجاد داشبورد مدیریتی می‌باشد که شامل انواع نمودارها، جداول، فرم‌ها و ابزارهای دیگر است. همچنین، این قالب دارای چندین رنگ بندی مختلف است که به کاربران امکان انتخاب رنگ مورد نظر شان را می‌دهد.

استفاده از قالب مدیریت Zest بسیار ساده است و با استفاده از داکیومنتاسیون کامل آن، کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین، این قالب به صورت کاملاً قابل تنظیم است و کاربران می‌توانند آن را به صورت کامل به نیازهای خودشان تنظیم کنند.

در کل، قالب مدیریت Zest یکی از بهترین و کامل‌ترین قالب‌های بوت استرپ و ReactJS برای ایجاد داشبورد مدیریتی است که به کاربران امکانات بسیاری را برای ایجاد یک داشبورد مدیریتی حرفه‌ای می‌دهد.

1. قالب بوت استرپ و ReactJS داشبورد Zest
2. طراحی حرفه‌ای و زیبا
3. سازگار با تمامی دستگاه‌ها و مرورگرها
4. دارای چندین صفحه داخلی آماده برای استفاده
5. قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی بالا
6. دارای فایل‌های PSD برای ویرایش طرح
7. پشتیبانی از RTL
8. قابل استفاده برای پروژه‌های شخصی و تجاری
9. قابل دانلود با قیمت مناسب و با کیفیت بالا.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام