سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب هاستینگ چند منظوره WHMCS و وردپرس Singara


دانلود قالب هاستینگ چند منظوره WHMCS و وردپرس Singara

قالب هایستینگ چند منظوره WHMCS و وردپرس Singara یکی از بهترین قالب های هاستینگ موجود در بازار است. این قالب با استفاده از فریمورک Bootstrap 4 طراحی شده است و دارای طراحی شیک و حرفه ای است که باعث می شود وب سایت شما با نمایی جذاب و بی نظیر در دید مخاطبان قرار گیرد.

این قالب دارای چندین صفحه آماده می باشد که شما می توانید با استفاده از آن ها وب سایت خود را بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی طراحی کنید. قالب WHMCS و وردپرس Singara از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی وب سایت هاستینگ پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توانید به راحتی وب سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید.

این قالب دارای امکاناتی مانند پشتیبانی از WHMCS، ریسپانسیو، پشتیبانی از تمامی مرورگر ها، امکانات SEO، امکانات ووکامرس و... می باشد. با استفاده از قالب هایستینگ چند منظوره WHMCS و وردپرس Singara می توانید به راحتی وب سایتی را طراحی کنید که باعث افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد.

1. قالب چند منظوره با WHMCS و وردپرس Singara
2. قابلیت دانلود
3. پشتیبانی از WHMCS
4. طراحی شده برای صفحات هاستینگ
5. طراحی بصری جذاب و حرفه ای
6. قابلیت تنظیم برای دستگاه های مختلف
7. قابلیت سفارشی سازی بالا
8. قابلیت استفاده در سایت های مختلف
9. پشتیبانی از بسیاری از افزونه های وردپرس
10. قابلیت تغییر رنگ و طرح بندی.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام