سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Anymag – پوسته وبلاگ و مجله مدرن وردپرس


دانلود قالب وردپرس Anymag – پوسته وبلاگ و مجله مدرن وردپرس

قالب وردپرس Anymag یک پوسته مدرن وبلاگ و مجله است که با استفاده از آن می‌توانید یک وبسایت حرفه‌ای و جذاب در حوزه مجله و خبری ایجاد کنید. این پوسته با طراحی زیبا و حرفه‌ای، قابلیت نمایش محتوای متنوع را در قالب‌های مختلف از جمله مقالات، خبرها، تصاویر و ویدئوها فراهم می‌کند.

Anymag با استفاده از فریمورک Bootstrap 4 و تکنولوژی‌های جدید وردپرس طراحی شده است و به صورت کاملاً ریسپانسیو و سئویی بهینه شده است. این پوسته دارای چندین دموی آماده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها وبسایت خود را به سرعت و با کیفیت بالا راه‌اندازی کنید.

با استفاده از ابزارهای قدرتمند ویرایشگر صفحه‌های وردپرس، می‌توانید به راحتی طرح و نمایش محتوای خود را به دلخواه تغییر دهید. همچنین این پوسته دارای افزونه‌های متعددی است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، وبسایت خود را با امکانات بیشتری پر کنید.

در کل، قالب وردپرس Anymag یک پوسته مدرن و حرفه‌ای است که با قابلیت‌های متنوع و طراحی زیبا، مناسب برای وبسایت‌های مجله و خبری است. با داشتن این پوسته، می‌توانید به راحتی وبسایتی جذاب و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Anymag - پوسته وبلاگ و مجله مدرن وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام