سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Blokco – پوسته صرافی آنلاین و ارز دیجیتال وردپرس


دانلود قالب وردپرس Blokco – پوسته صرافی آنلاین و ارز دیجیتال وردپرس

قالب وردپرس Blokco یک پوسته حرفه ای و بسیار جذاب برای سایت های صرافی آنلاین و ارز دیجیتال می باشد. این پوسته با طراحی زیبا و کاربرپسند، به شما امکان می دهد تا سایتی جذاب و حرفه ای برای خدمات صرافی خود ایجاد کنید.

در این پوسته، از طراحی حرفه ای و مدرن استفاده شده است که باعث می شود کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، این پوسته دارای امکانات بسیاری است که به شما در ارائه خدمات صرافی آنلاین کمک می کند.

با استفاده از قالب وردپرس Blokco، می توانید به راحتی سایتی بسیار حرفه ای و کاربرپسند برای خدمات صرافی خود ایجاد کنید. این پوسته دارای امکاناتی مانند صفحه نمایش قیمت های ارز دیجیتال، فرم ثبت نام و ورود کاربران، صفحه نمایش تاریخچه تراکنش ها و ... است.

با توجه به ویژگی های حرفه ای و کاربرپسند این پوسته، می توانید با استفاده از آن، سایتی بسیار جذاب و حرفه ای برای خدمات صرافی خود ایجاد کنید و به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. در نهایت، قالب وردپرس Blokco یکی از بهترین و پرطرفدارترین پوسته های صرافی آنلاین و ارز دیجیتال برای سایت های وردپرسی است.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Blokco - پوسته صرافی آنلاین و ارز دیجیتال

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام