سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Dentiq – پوسته دندانپزشکی و درمانگاه وردپرس


دانلود قالب وردپرس Dentiq – پوسته دندانپزشکی و درمانگاه وردپرس

قالب وردپرس Dentiq یک پوسته حرفه‌ای و کامل برای سایت‌های دندانپزشکی و درمانگاه است. این قالب با طراحی زیبا و منحصر به فرد، برای نمایش خدمات و محصولات شما بهترین گزینه است. از ویژگی‌های این قالب می‌توان به طراحی بسیار زیبا و حرفه‌ای، سازگاری با تمامی دستگاه‌ها از جمله تبلت و موبایل، سئوی بالا، قابلیت سفارشی‌سازی بالا، نمایشگرهای تماس و آدرس و قابلیت افزودن فرم تماس مستقیم اشاره کرد.

این قالب شامل صفحات متنوعی مانند صفحه اصلی، صفحه درباره ما، صفحه خدمات، صفحه نمونه کارها، صفحه بلاگ و صفحه تماس با ما است. همچنین قالب Dentiq دارای افزونه های مفیدی مانند افزونه نمایش نمونه کارها، افزونه فرم تماس و افزونه نمایشگرهای تماس است.

با استفاده از قالب Dentiq می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا سایت دندانپزشکی و درمانگاه خود را راه‌اندازی کنید و به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. این قالب به شما امکان می‌دهد تا بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود ارائه دهید و با بهره‌گیری از قابلیت‌های آن، سایت خود را به یک برند قدرتمند و معتبر تبدیل کنید.

1. طراحی حرفه‌ای و زیبا
2. سازگاری با تمامی دستگاه‌ها و مرورگرها
3. قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی بالا
4. پشتیبانی از فارسی‌سازی
5. قابلیت افزودن ویدجت‌های مختلف
6. پشتیبانی از فرم تماس ۷
7. قابلیت نمایش نظرات کاربران
8. قابلیت نمایش گالری تصاویر
9. قابلیت افزودن لوگو و لینک شبکه‌های اجتماعی
10. پشتیبانی از افزونه Yoast SEO برای بهینه‌سازی سئو.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام