سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس DotLife – پوسته آموزش آنلاین وردپرس


دانلود قالب وردپرس DotLife – پوسته آموزش آنلاین وردپرس

قالب وردپرس DotLife یک پوسته حرفه‌ای و کارآمد برای سایت‌های آموزش آنلاین، مربیان و سخنرانان است. این پوسته دارای طراحی زیبا و مدرنی است که باعث می‌شود کاربران به راحتی به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.

قالب DotLife با استفاده از فریمورک Bootstrap 4 و تکنولوژی HTML5 و CSS3 طراحی شده است و از تمامی امکانات وردپرس بهره می‌برد. این پوسته دارای بیش از ۲۰ صفحه‌ی آماده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به راحتی سایت خود را طراحی کنید.

این پوسته دارای امکاناتی همچون فرم تماس، فرم عضویت، فروشگاه آنلاین، نمایش ویدیو، نمایش آخرین پست‌ها و اخبار، نمایش نقشه، نمایش تصاویر و بسیاری از امکانات دیگر است که به شما این امکان را می‌دهد تا سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

با دانلود قالب وردپرس DotLife، شما می‌توانید به راحتی یک سایت آموزشی و مربیگری حرفه‌ای و جذاب راه‌اندازی کنید و با استفاده از امکانات و قابلیت‌های آن، بتوانید بهترین تجربه را برای کاربران خود ایجاد کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس DotLife – پوسته آموزش آنلاین وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام