سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Eventeo – پوسته مدیریت رویداد راست چین وردپرس


دانلود قالب وردپرس Eventeo – پوسته مدیریت رویداد راست چین وردپرس

پوسته وردپرس Eventeo یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین پوسته‌های مدیریت رویداد و کنفرانس است که برای ساخت وب‌سایت‌هایی با موضوع رویدادها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها طراحی شده است. این پوسته از طراحی بسیار زیبا و حرفه‌ای برخوردار است و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی وب‌سایتی با ظاهری زیبا و حرفه‌ای برای رویدادهای خود ایجاد کنید.

این پوسته دارای امکانات بسیاری است که به شما در ساخت وب‌سایت رویدادها کمک می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به تنظیم برنامه رویداد، فروش بلیط، نمایشگاه محصولات، نمایش لوگوی شرکت‌ها و... اشاره کرد. همچنین این پوسته به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است و برای دستگاه‌های مختلفی مانند تبلت‌ها و موبایل‌ها نیز بهینه شده است.

در کل، پوسته وردپرس Eventeo یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین پوسته‌های مدیریت رویداد است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی وب‌سایتی زیبا و حرفه‌ای برای رویدادهای خود ایجاد کنید. این پوسته را به همه کسانی که در زمینه برگزاری رویدادها فعالیت می‌کنند، به شدت توصیه می‌کنیم.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Eventeo - پوسته مدیریت رویداد راست چین وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام