سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Fulford – پوسته وبلاگ و سایت شخصی وردپرس


دانلود قالب وردپرس Fulford – پوسته وبلاگ و سایت شخصی وردپرس

قالب وردپرس Fulford یکی از بهترین و پرکاربردترین قالب های وردپرس برای سایت های شخصی و وبلاگ هاست. با استفاده از این قالب می توانید به راحتی یک وبلاگ شخصی یا سایت شخصی خود را بسازید و با استفاده از امکانات و قابلیت های فوق العاده آن، به راحتی محتوای خود را به نمایش بگذارید.

این قالب به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است و به همین دلیل بر روی تمامی دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش به خوبی نمایش داده می شود. از دیگر ویژگی های این قالب می توان به پشتیبانی از چندین زبان، قابلیت انتخاب بین چندین طرح بندی مختلف، امکانات سئوی بالا و قابلیت سفارشی سازی بسیار بالا اشاره کرد.

با دانلود قالب وردپرس Fulford، شما می توانید به راحتی یک سایت شخصی یا وبلاگ شخصی خود را بسازید و با استفاده از امکانات و قابلیت های فوق العاده آن، محتوای خود را به نمایش بگذارید. این قالب به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و به همین دلیل به صورت کاملا سبک و سریع بارگذاری می شود که باعث افزایش سئو سایت شما می شود. در کل، دانلود قالب وردپرس Fulford به شما کمک می کند تا به راحتی یک وبلاگ شخصی یا سایت شخصی بسازید و بهترین نتیجه را برای خودتان بگیرید.

1. طراحی حرفه‌ای و زیبا
2. پشتیبانی از ویدجت‌های مختلف
3. سازگاری با مرورگرهای مختلف
4. قابلیت تنظیم رنگ و فونت
5. قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بالا
6. قابلیت نمایش ویدیوها و صداها
7. قابلیت نمایش پست‌ها با استفاده از فیلترهای مختلف
8. پشتیبانی از زبان‌های مختلف
9. قابلیت نمایش پست‌ها با استفاده از فرمت‌های مختلف
10. قابلیت نمایش پست‌ها با استفاده از تصاویر ویدیوها و صداها.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام