سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Glitche – پوسته راست چین رزومه و نمونه کار وردپرس


دانلود قالب وردپرس Glitche – پوسته راست چین رزومه و نمونه کار وردپرس

پوسته Glitche یکی از بهترین و پرطرفدارترین پوسته های رزومه و نمونه کار وردپرس است که به صورت راست چین طراحی شده است. این پوسته دارای طراحی فوق العاده ای است که باعث می شود رزومه شما به شکل حرفه ای و جذابی به نمایش درآید.

از ویژگی های این پوسته می توان به طراحی بسیار خلاقانه، قابلیت نمایش نمونه کارهای شما به صورت گالری، امکان اضافه کردن اطلاعات تماس، مهارت ها و تحصیلات، قابلیت تنظیم تصاویر پروفایل و پس زمینه، پشتیبانی از فونت های گوگل و بسیاری ویژگی های دیگر اشاره کرد.

با استفاده از این پوسته می توانید رزومه حرفه ای خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید و به راحتی با کارفرمایان و کاربران وبسایت خود در ارتباط باشید. پوسته Glitche به صورت کاملا واکنش گرا طراحی شده است و بر روی تمامی دستگاه ها به خوبی نمایش داده می شود.

در کل این پوسته یکی از بهترین گزینه های رزومه و نمونه کار وردپرس است که به صورت حرفه ای و جذاب به نمایش درآمده و می تواند به راحتی به نیازهای شما پاسخ دهد. پس اگر به دنبال یک پوسته حرفه ای و جذاب برای رزومه خود هستید، پوسته Glitche را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Glitche - پوسته راست چین رزومه و نمونه کار وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام