سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Gorman – پوسته نمونه کار و رزومه شخصی وردپرس


دانلود قالب وردپرس Gorman – پوسته نمونه کار و رزومه شخصی وردپرس

پوسته Gorman یکی از بهترین قالب‌های وردپرس برای نمونه کار و رزومه شخصی است. این قالب با طراحی زیبا و حرفه‌ای، به شما کمک می‌کند تا بهترین نمونه کار‌های خود را به نمایش بگذارید و رزومه شخصی خود را به صورت جذابیتری به دیگران معرفی کنید.

این قالب دارای ویژگی‌های بسیاری است که می‌تواند به شما در ارائه بهترین نمونه کار‌های خود کمک کند. از جمله ویژگی‌های این قالب می‌توان به قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بالا، قابلیت نمایش ویدیوها، قابلیت نمایش نمونه کار‌ها به صورت گروهی و همچنین قابلیت انتخاب رنگ برای طراحی سایت اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این قالب می‌توان به سازگاری با اکثر مرورگرها، طراحی واکنش‌گرا برای نمایش بهتر در موبایل‌ها، قابلیت نمایش نمونه کار‌ها به صورت تایل‌ها و همچنین قابلیت استفاده از فونت‌های متنوع اشاره کرد.

با دانلود و استفاده از این قالب، شما می‌توانید به راحتی یک سایت شخصی و حرفه‌ای برای خود ایجاد کنید و نمونه کار‌های خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Gorman - پوسته نمونه کار و رزومه شخصی وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام