سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس MBStore – پوسته فروشگاه دیجیتال ووکامرس


دانلود قالب وردپرس MBStore – پوسته فروشگاه دیجیتال ووکامرس

قالب وردپرس MBStore یکی از بهترین و محبوب‌ترین قالب‌های فروشگاهی ووکامرس است که با طراحی زیبا و حرفه‌ای خود، شما را قادر می‌سازد تا یک فروشگاه آنلاین پویا و جذاب بسازید. این قالب برای فروشگاه‌های دیجیتالی و الکترونیکی طراحی شده است و دارای امکاناتی مانند سیستم فیلترینگ پیشرفته، نمایش محصولات به صورت لیست و گرید، صفحات محصولات، سبد خرید، پرداخت آنلاین و... می‌باشد.

این قالب دارای قابلیت Responsive بودن است که به معنای آن است که با توجه به اندازه صفحه نمایش کاربر، به صورت خودکار تنظیم می‌شود و باعث بهبود تجربه کاربری کاربران می‌شود. همچنین این قالب دارای امکاناتی مانند انتخاب رنگ برای قالب، سفارشی‌سازی صفحات، ویرایشگر صفحات و... می‌باشد.

در کل، قالب وردپرس MBStore یکی از بهترین و محبوب‌ترین قالب‌های فروشگاهی ووکامرس است که با طراحی زیبا و حرفه‌ای خود، شما را قادر می‌سازد تا یک فروشگاه آنلاین پویا و جذاب بسازید. این قالب را می‌توان به راحتی دانلود کرد و با استفاده از آن، به سرعت یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کرد.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس MBStore – پوسته فروشگاه دیجیتال ووکامرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام