سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Malta – پوسته واکنش گرا و حرفه ای وردپرس


دانلود قالب وردپرس Malta – پوسته واکنش گرا و حرفه ای وردپرس

قالب وردپرس Malta یک پوسته واکنش گرا و حرفه ای است که به طور خاص برای وبسایت های ویندسورفینگ، کایتسورفینگ و ویکسورفینگ طراحی شده است. این قالب با استفاده از فناوری های جدید و به روز، طراحی شده تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای وبسایت های ویندسورفینگ، کایتسورفینگ و ویکسورفینگ پاسخ دهد.

این پوسته دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که باعث می شود وبسایت شما از بقیه متمایز شود. همچنین، این قالب دارای امکانات بسیاری مانند فرم تماس، نمایشگر زمان، نمایشگر هواشناسی و ... است که به کاربران کمک می کند تا بهتر با وبسایت شما ارتباط برقرار کنند.

قالب وردپرس Malta به راحتی قابل تنظیم و سفارشی سازی است و با استفاده از ابزارهای موجود در آن، می توانید به سادگی طراحی وبسایت خود را به دلخواه تغییر دهید. همچنین، این قالب دارای امکاناتی مانند مدیریت آسان پست ها و صفحات، امکانات مرتبط با سئو و بهینه سازی وبسایت و ... است که به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن در موتورهای جستجو قرار بگیرید.

در کل، قالب وردپرس Malta یک پوسته حرفه ای و مدرن است که برای وبسایت های ویندسورفینگ، کایتسورفینگ و ویکسورفینگ بسیار مناسب است. با دانلود و استفاده از این قالب، می توانید وبسایتی حرفه ای و با کیفیت بالا را طراحی کنید که بهترین تجربه کاربری را به کاربران خود ارائه دهید.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Malta - پوسته واکنش گرا و حرفه ای برای مراکز ورزش های آبی (ویندسورفینگ، کایتسورفینگ، ویکسورفینگ)

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام