سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Marinio – پوسته ورزشی حرفه ای وردپرس


دانلود قالب وردپرس Marinio – پوسته ورزشی حرفه ای وردپرس

قالب وردپرس Marinio یک پوسته ورزشی حرفه ای است که برای وب سایت های مرتبط با ورزش های آبی مانند شنا، غواصی، جت اسکی و ... طراحی شده است. این پوسته با استفاده از فریم ورک Bootstrap 4 و تکنولوژی های CSS3 و HTML5 ساخته شده است و بهینه شده است تا در تمام دستگاه ها و مرورگرها به خوبی نمایش داده شود.

Marinio دارای طراحی زیبا و حرفه ای است که باعث می شود وب سایت شما در چشمان بازدیدکنندگان خود از لحاظ ظاهری جذاب و جذاب باشد. این پوسته شامل بخش های مختلفی مانند صفحه اصلی، صفحات محصول، صفحات خدمات، نمونه کارها، بلاگ و ... است که با استفاده از آنها می توانید وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید.

علاوه بر این، قالب Marinio دارای امکانات ویژه ای مانند سازگاری با WooCommerce برای فروش محصولات ورزشی، پشتیبانی از پلاگین های مختلف مانند WPML برای ترجمه وب سایت، امکانات SEO دوستانه و ... است که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید. در کل، اگر به دنبال یک پوسته ورزشی حرفه ای برای وب سایت خود هستید، Marinio یکی از بهترین گزینه های موجود است.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Marinio - پوسته ورزشی حرفه ای وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام