سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Next Arch – پوسته معماری خلاقانه وردپرس


دانلود قالب وردپرس Next Arch – پوسته معماری خلاقانه وردپرس

Next Arch یک پوسته وردپرس معماری خلاقانه است که برای وبسایت های معماری، ساختمانی و طراحی داخلی طراحی شده است. این پوسته با طراحی خلاقانه و حرفه ای خود، به شما امکان می دهد تا وبسایتی زیبا و جذاب برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

Next Arch دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله طراحی ریسپانسیو، سازگاری با مرورگرهای مختلف، سازگاری با افزونه های مختلف و قابلیت تنظیم و سفارشی سازی بالا هستند. با استفاده از این پوسته، شما می توانید به راحتی وبسایت خود را برای دستگاه های مختلف بهینه سازی کنید و تجربه کاربری بهتری را به کاربران خود ارائه دهید.

همچنین، Next Arch دارای بیش از ۲۵ صفحه آماده است که شامل صفحات خانه، درباره ما، خدمات، پروژه ها، نمونه کارها، وبلاگ و غیره هستند. با استفاده از این صفحات آماده، شما می توانید به سرعت وبسایت خود را راه اندازی کنید و به کار خود بپردازید.

در نهایت، با دانلود پوسته Next Arch می توانید به راحتی یک وبسایت معماری خلاقانه و جذاب راه اندازی کنید و برای کسب و کار خود تبلیغات بیشتری انجام دهید.

ویژگی ها و امکانات دانلود قالب وردپرس Next Arch - پوسته معماری خلاقانه وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام