سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Nightery – پوسته مدرن وردپرس


دانلود قالب وردپرس Nightery – پوسته مدرن وردپرس

پوسته وردپرس Nightery یک قالب مدرن و حرفه‌ای برای کلوپ‌های شبانه و رویدادهای موسیقی است. این قالب با طراحی زیبا و حرفه‌ای، مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی و قابل تنظیم و همچنین سازگاری با آخرین نسخه وردپرس، به شما کمک می‌کند تا وب‌سایتی جذاب و حرفه‌ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

این قالب دارای چندین نمایشگر سفید و تیره است که به شما امکان می‌دهد تا بهترین گزینه را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید. همچنین، این قالب دارای افزونه‌های متعددی است که به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های مختلفی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، از جمله نمایش آخرین رویدادها، افزودن فرم رزرواسیون، نمایش گالری تصاویر و غیره.

همچنین، Nightery دارای قالب‌های صفحه‌های داخلی بسیار زیبا و حرفه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تا صفحات مختلف وب‌سایت خود را با طراحی جذاب و منحصر به فرد ایجاد کنید. با استفاده از این قالب، شما می‌توانید وب‌سایتی بسیار جذاب و حرفه‌ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید و به بهترین شکل ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب Nightery – پوسته مدرن وردپرس برای کلوپ های شبانه

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام