سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Oworganic – پوسته فروشگاهی چند منظوره ووکامرس


دانلود قالب وردپرس Oworganic – پوسته فروشگاهی چند منظوره ووکامرس

قالب Oworganic یک پوسته فروشگاهی چند منظوره برای وردپرس است که با استفاده از آن می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید. این قالب دارای طراحی زیبا و حرفه‌ای است که باعث می‌شود فروشگاه شما بهترین شکل ممکن را داشته باشد.

قالب Oworganic با استفاده از ووکامرس، افزونه فروشگاه سازی برای وردپرس، ساخته شده است. این به شما اجازه می‌دهد تا محصولات خود را به راحتی به فروش برسانید و درآمد خود را افزایش دهید. همچنین، این قالب دارای امکاناتی مانند فیلتر محصولات، سیستم پرداخت آنلاین و نمایش محصولات مرتبط است.

قالب Oworganic دارای چندین صفحه آماده است که شما می‌توانید از آنها برای ساخت فروشگاه خود استفاده کنید. این صفحات شامل صفحه اصلی، صفحه محصولات، صفحه فروشگاه، صفحه خرید، صفحه سبد خرید و صفحه تماس با ما است.

در کل، قالب Oworganic یک پوسته فروشگاهی بسیار کاربردی و قدرتمند برای وردپرس است که با استفاده از آن می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را به بهترین شکل ممکن راه‌اندازی کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Oworganic - پوسته فروشگاهی چند منظوره ووکامرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام