سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Porto – پوسته وردپرس و فروشگاهی وردپرس


دانلود قالب وردپرس Porto – پوسته وردپرس و فروشگاهی وردپرس

پوسته وردپرس Porto یکی از بهترین و پرطرفدارترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که توسط تیم برنامه‌نویسی P-THEMES طراحی و توسعه داده شده است. این قالب با طراحی زیبا، قابلیت‌های بسیاری و سازگاری با اکثر افزونه‌های مورد نیاز فروشگاهی، به یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس تبدیل شده است.

قالب Porto دارای امکانات بسیاری مانند طراحی واکنش‌گرا، مدیریت آسان، سازگاری با افزونه‌های مختلف، پشتیبانی از زبان‌های مختلف و ... می‌باشد. این قالب به صورت کاملاً ریسپانسیو طراحی شده است و در تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود.

با استفاده از قالب Porto می‌توانید یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای و کارآمد راه‌اندازی کنید. این قالب دارای بیش از 30 دموی آماده برای نمایش محصولات مختلف است و شما می‌توانید با تغییراتی که در دموها ایجاد می‌کنید، فروشگاه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

در کل، قالب Porto یکی از بهترین و کامل‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است که با استفاده از آن می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس Porto - پوسته وردپرس و فروشگاهی وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام