سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب وردپرس Reco – پوسته خبری و وبلاگ وردپرس


دانلود قالب وردپرس Reco – پوسته خبری و وبلاگ وردپرس

قالب وردپرس Reco یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین قالب‌های خبری و وبلاگ وردپرس است که با طراحی زیبا و حرفه‌ای، امکانات کامل و قابلیت‌های فراوان، برای سایت‌های خبری و وبلاگ‌های حرفه‌ای مناسب است. این قالب با استفاده از فریم‌ورک Bootstrap توسعه داده شده و به صورت کاملاً واکنش‌گرا طراحی شده است، بنابراین بر روی تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود.

این قالب دارای امکانات فراوانی مانند انتخاب بین ۹۰+ دموی مختلف، امکانات سفارشی‌سازی قابل توجه، ابزارک‌های متنوع، پشتیبانی از ویدئوها و عکس‌های پس‌زمینه، امکانات مدیریت تبلیغات و... است. همچنین، Reco دارای پنل مدیریتی پیشرفته و کاربر پسند است که به شما امکان می‌دهد تمامی تنظیمات وب‌سایت خود را به راحتی مدیریت کنید.

از دیگر ویژگی‌های قالب Reco می‌توان به سئوی بالا، کدنویسی استاندارد، پشتیبانی از زبان فارسی، سازگاری با افزونه‌های مختلف و... اشاره کرد. در کل، Reco یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین قالب‌های خبری و وبلاگ وردپرس است که به شما امکان می‌دهد یک وب‌سایت خبری یا وبلاگ حرفه‌ای را به راحتی و با کیفیت بالا ایجاد کنید.

1. طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبا
2. سازگاری با انواع دستگاه‌ها و صفحات نمایشگر
3. ساختار کدنویسی بهینه و استاندارد
4. قابلیت سفارشی‌سازی بالا با استفاده از پنل تنظیمات پیشرفته
5. پشتیبانی از ابزارک‌های مختلف و افزونه‌های متنوع
6. قابلیت نمایش پست‌ها به صورت گرید و لیست
7. قابلیت نمایش تصاویر و ویدئوها به صورت پوششی
8. قابلیت افزودن تبلیغات به صورت آسان و سریع
9. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوگر
10. پشتیبانی از زبان‌های مختلف.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام