سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود قالب ووکامرس Creta – پوسته فروشگاهی حرفه‌ای وردپرس


دانلود قالب ووکامرس Creta – پوسته فروشگاهی حرفه‌ای وردپرس

قالب Creta یکی از بهترین و پرفروش‌ترین قالب‌های وردپرس برای فروشگاه‌های آنلاین است. این قالب با طراحی حرفه‌ای و مدرن، امکانات و ویژگی‌های بسیاری را برای فروشگاه آنلاین شما فراهم می‌کند.

قالب Creta با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی شده است و به صورت کاملاً ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاه‌ها و مرورگرها عرضه شده است. این قالب دارای امکانات مختلفی مانند صفحات محصول، سبد خرید، پرداخت آنلاین، نمایش محصولات مرتبط، نمایش نظرات کاربران و ... می‌باشد.

همچنین قالب Creta دارای بیش از ۲۰۰ طرح و صفحه‌ی آماده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها فروشگاه آنلاین خود را به راحتی طراحی کنید. همچنین این قالب با استفاده از افزونه ووکامرس، امکانات بسیاری را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید.

در نهایت با داشتن قالب Creta می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را به صورت حرفه‌ای و با استفاده از امکانات و ویژگی‌های بسیاری بهبود ببخشید و به رشد و توسعه‌ی کسب و کار خود بپردازید.

ویژگی ها و امکانات قالب ووکامرس Creta - پوسته فروشگاهی حرفه‌ای وردپرس

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام