سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود پروژه افتر افکت Dynamic Fashion Slide Show


دانلود پروژه افتر افکت Dynamic Fashion Slide Show

پروژه Dynamic Fashion Slide Show یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین پروژه‌های افتر افکت است که برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی، موزیک ویدیو و فیلم‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پروژه با استفاده از انیمیشن‌های دینامیک و جذاب، باعث جذب توجه مخاطبان شده و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی برای محصولات شما در نظر گرفته شود.

در این پروژه از تصاویر و موسیقی‌های جذاب استفاده شده است که باعث ایجاد حسی از پویایی و شادابی در مخاطبان می‌شود. این پروژه برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی در حوزه مد و پوشاک، کسب و کارهای آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و ... بسیار مناسب است.

استفاده از این پروژه بسیار آسان است و شما با استفاده از فایل پروژه، می‌توانید به راحتی ویدیوهای تبلیغاتی خود را ایجاد کنید. همچنین این پروژه دارای فایل راهنما است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی از آن استفاده کنید.

به طور کلی، پروژه Dynamic Fashion Slide Show یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین پروژه‌های افتر افکت است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی ویدیوهای تبلیغاتی جذاب و دینامیک بسازید و مخاطبان خود را به خود جذب کنید.

ویژگی ها و امکانات پروژه افتر افکت Dynamic Fashion Slide Show:

1- قابلیت ویرایش آسان و سریع

2- پشتیبانی از ورژن CC 2019 و بالاتر

3- دارای 20 صحنه مختلف و زیبا

4- قابلیت تغییر رنگ ها و فونت ها

5- دارای موزیک ویدئو با کیفیت بالا

6- قابل استفاده در تمامی پروژه های تبلیغاتی و تجاری

7- دارای رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰

8- قابلیت افزودن تصاویر و ویدئوهای شخصی

9- دارای فایل های آموزشی جهت راهنمایی در ویرایش

10- طراحی شده با استفاده از افکت های حرفه ای و جذاب.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام