سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود پروژه افتر افکت Memories Slideshow


دانلود پروژه افتر افکت Memories Slideshow

پروژه افتر افکت Memories Slideshow یکی از پروژه های زیبا و جذاب برای ساخت اسلایدشو های حرفه ای است. این پروژه شامل ۱۶ عکس و ۱۶ متن است که با استفاده از آن می توانید یک اسلایدشو زیبا و جذاب بسازید. این پروژه به صورت کاملاً قابل تنظیم است و شما می توانید تنظیمات مختلفی را برای آن اعمال کنید.

در این پروژه از افکت های مختلفی استفاده شده است که باعث شده است که اسلایدشو شما بسیار زیبا و جذاب باشد. همچنین از افکت های صوتی برای ایجاد حس و حال مناسب در اسلایدشو استفاده شده است. با استفاده از این پروژه می توانید یک اسلایدشو حرفه ای و جذاب بسازید که به راحتی می توانید آن را در وب سایت، شبکه های اجتماعی و یا در محیط کاری خود به نمایش بگذارید.

در کل، پروژه افتر افکت Memories Slideshow یکی از بهترین پروژه هایی است که برای ساخت اسلایدشو های حرفه ای و جذاب می توانید استفاده کنید. با استفاده از این پروژه می توانید به راحتی یک اسلایدشو زیبا و جذاب بسازید که مخاطبین شما را به خود جذب کند. بنابراین، اگر به دنبال یک پروژه حرفه ای و کاربردی برای ساخت اسلایدشو هستید، پروژه افتر افکت Memories Slideshow را به شدت توصیه می کنیم.

امکانات و ویژگی‌های پروژه افتر افکت Memories Slideshow:

۱- قابلیت اجرا بر روی نسخه‌های مختلف افتر افکت (CS6 و بالاتر)

۲- دارای ۱۵ صحنه و ۱۵ قابل تغییر عکس و فیلم

۳- قابلیت تغییر رنگ‌ها و تنظیمات مختلف برای هر صحنه

۴- دارای افکت‌های زیبا و جذاب برای انتقال بین صحنه‌ها

۵- دارای موزیک ویدئویی با کیفیت برای استفاده در پروژه

۶- سازگار با پلاگین‌های مختلف افتر افکت

۷- قابلیت تنظیم زمان نمایش هر صحنه و تنظیمات دیگر

۸- دارای فایل راهنما و پشتیبانی فنی

۹- مناسب برای ساخت اسلایدشوی عکس و فیلم با حالتی خاص و جذاب

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام