سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود پروژه افتر فکت World Map Connector


دانلود پروژه افتر فکت World Map Connector

پروژه افتر فکت World Map Connector، یکی از بهترین و کاربردی ترین پروژه هایی است که برای ساخت ویدئو های متحرک با استفاده از نقشه دنیا طراحی شده است. این پروژه، شامل یک سری از افکت های بسیار زیبا و جذاب است که به کاربران امکان می دهد تا به راحتی نقشه دنیا را به صورت حرفه ایی در ویدئو های خود استفاده کنند.

در این پروژه، نقشه دنیا به صورت سه بعدی و با جزئیات بالا طراحی شده است و با استفاده از افکت های مختلف، می توانید به راحتی نقاط مختلفی را روی نقشه دنیا مشخص کنید. همچنین، این پروژه شامل تعداد زیادی از افکت های جذاب و حرفه ایی است که به کاربران امکان می دهد تا به راحتی ویدئو هایی با کیفیت بالا و با افکت های زیبا ایجاد کنند.

در کل، پروژه افتر فکت World Map Connector، یکی از بهترین و کاربردی ترین پروژه هایی است که برای ساخت ویدئو هایی با استفاده از نقشه دنیا طراحی شده است. با استفاده از این پروژه، می توانید به راحتی ویدئو هایی با کیفیت بالا و با افکت های بسیار زیبا و جذاب ایجاد کنید.

ویژگی ها و امکانات پروژه افتر فکت World Map Connector:
۱. قابلیت تنظیم رنگ و فونت متن
۲. دارای ۵ نقشه جهان با قابلیت انتخاب
۳. قابلیت استفاده در پروژه های تبلیغاتی، فیلم های مستند و آموزشی
۴. سازگار با نسخه های CS6 و بالاتر
۵. دارای رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰
۶. به همراه فایل راهنما برای استفاده آسان
۷. دارای افکت های جذاب و حرفه ای برای تزیین پروژه های شما.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام