سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود پریست لایت روم Cinematic – نسخه دسکتاپ


دانلود پریست لایت روم Cinematic – نسخه دسکتاپ

پریست لایت روم Cinematic – نسخه دسکتاپ یکی از بهترین و محبوب ترین پریست های لایت روم برای ایجاد افکت های سینمایی در عکس ها است. با استفاده از این پریست، می توانید به صورت سریع و آسان، عکس های خود را به صورت حرفه ای و با افکت هایی شبیه به فیلم های سینمایی تبدیل کنید.

این پریست دارای یک مجموعه از فیلتر هایی است که به صورت دقیق و با دقت بالا برای استفاده در عکس های مختلف طراحی شده اند. با استفاده از این پریست، می توانید به راحتی تنظیمات رنگ، کنتراست، نورپردازی و سایر پارامتر های عکس خود را تغییر دهید و به راحتی به نتایج مطلوب دست یابید.

همچنین، پریست لایت روم Cinematic – نسخه دسکتاپ با بیش از ۱۰۰ افکت مختلف، امکاناتی را برای ایجاد تنوع در عکس های شما فراهم می کند. این پریست به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و برای استفاده در نرم افزار لایت روم ساخته شده است.

در کل، پریست لایت روم Cinematic – نسخه دسکتاپ یکی از بهترین و کارآمدترین پریست های لایت روم برای ایجاد افکت های سینمایی در عکس هاست و با استفاده از آن می توانید به راحتی به نتایج حرفه ای دست یابید.

ویژگی ها و امکانات دانلود پریست لایت روم Cinematic - نسخه دسکتاپ

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام