سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود کاور هایلایت اینستاگرام Beauty Pink


دانلود کاور هایلایت اینستاگرام Beauty Pink

کاور هایلایت اینستاگرام Beauty Pink یک مجموعه زیبا و جذاب از کاور هایی است که برای استفاده در صفحات اینستاگرامی زیبا و جذاب طراحی شده است. این مجموعه شامل ۲۰ کاور هایلایت با طرح های متنوعی از جمله موضوعاتی مانند آرایش، پوست، مو، لباس و ... می باشد.

طرح های زیبا و جذاب این کاور هایلایت، باعث می شود صفحات شما در اینستاگرام بسیار جذاب و زیبا به نظر بیاید و کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب کنید. همچنین، این کاور هایلایت به شما اجازه می دهد تا موضوعات مختلفی را در صفحه خود نمایش دهید و باعث افزایش تعامل با کاربران شوید.

این مجموعه از کاور هایلایت بسیار آسان در استفاده و ویرایش است. شما می توانید آنها را در برنامه های ویرایش عکس مانند فتوشاپ و ادوبی ایلاستریتور باز کرده و به راحتی آنها را ویرایش کنید. همچنین، این کاور هایلایت برای استفاده در تمامی نسخه های اینستاگرام مناسب است و بدون هیچ گونه مشکلی در صفحه شما نمایش داده خواهند شد.

در کل، اگر به دنبال کاور هایلایت زیبا و جذاب برای صفحه اینستاگرامی خود هستید، مجموعه Beauty Pink را به شما پیشنهاد می کنیم. این کاور هایلایت با طراحی زیبا و جذاب، موضوعات مختلفی را در صفحه شما نمایش می دهند و باعث افزایش تعامل با کاربران شما خواهند شد.

- دانلود کاور هایلایت اینستاگرام با طرح Beauty Pink
- شامل ۲۰ کاور با طرح های متنوع
- قابل استفاده برای پروفایل های زیبایی، فشن، لباس و غیره
- فرمت فایل PNG با کیفیت بالا
- قابل تغییر رنگ و ویرایش در نرم افزارهای گرافیکی
- طراحی شده با توجه به نیازهای کاربران اینستاگرام

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام