سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود کیت و قالب المنتور CROX


دانلود کیت و قالب المنتور CROX

کیت و قالب المنتور CROX یکی از بهترین و کاملترین کیت های المنتور است که برای طراحی سایت وب گردی به کار می رود. این کیت شامل بیش از ۲۰۰ المان طراحی شده با کیفیت بالا است که به شما کمک می کند تا به راحتی و با سرعت بالا صفحات وب خود را طراحی کنید.

استفاده از کیت و قالب المنتور CROX بسیار آسان است. با استفاده از المان های آن، می توانید به راحتی صفحات وب خود را طراحی کنید. همچنین، این کیت دارای قابلیت هایی مانند پشتیبانی از RTL، قابلیت تنظیم رنگ ها و فونت ها، قابلیت تنظیم پارامترهای صفحه وب و ... است که به شما امکان می دهد به راحتی صفحات وب خود را طراحی کنید.

با دانلود کیت و قالب المنتور CROX، نیازی به داشتن تجربه و آشنایی با زبان های برنامه نویسی نیست. این کیت برای همه کاربران المنتور قابل استفاده است و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی صفحات وب خود را طراحی کنید. با داشتن کیت و قالب المنتور CROX، به راحتی می توانید به طراحی صفحات وب حرفه ای بپردازید و با سرعت بالا به نتیجه دلخواه خود برسید.

1. قابلیت دانلود کامل کیت و قالب المنتور CROX
2. دارای طرح های متنوع و جذاب برای صفحات وب
3. قابلیت تنظیم و سفارشی سازی آسان برای هر قالب
4. پشتیبانی از تمامی نسخه های المنتور و وردپرس
5. دارای مستندات کامل و آموزش های ویدئویی برای استفاده آسان
6. قابل استفاده برای هر نوع وبسایت، از جمله فروشگاه های آنلاین، وبلاگ ها و سایت های شرکتی.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام