سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود کیت و قالب المنتور Cleaning


دانلود کیت و قالب المنتور Cleaning

کیت و قالب المنتور Cleaning یکی از بهترین و کاملترین قالب‌های موجود برای ساخت وبسایت‌های تمیزکاری و خدمات خانگی است. با دانلود این قالب، می‌توانید به راحتی یک وبسایت حرفه‌ای و با کیفیت برای خدمات خانگی خود ایجاد کنید.

این قالب دارای چندین صفحه‌ی زیبا و متنوع است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی وبسایت خود را طراحی کنید. از جمله این صفحات می‌توان به صفحه‌ی خدمات، قیمت‌ها، درباره‌ی ما، تماس با ما و صفحه‌ی بلاگ اشاره کرد. همچنین این قالب دارای بخش‌های مختلفی مانند نمایش نظرات مشتریان، نمایش محصولات و خدمات شما و ... است که به شما کمک می‌کند تا وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.

از دیگر ویژگی‌های این قالب می‌توان به طراحی ریسپانسیو و سئوی بالا آن اشاره کرد. این قالب به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت خودکار با اندازه‌ی صفحه کاربر سازگاری پیدا می‌کند و در نتیجه کاربران شما می‌توانند به راحتی از وبسایت شما استفاده کنند. همچنین این قالب با استفاده از تکنیک‌های سئوی پیشرفته، به بهترین شکل ممکن در موتورهای جستجو قرار می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهترین عملکرد را داشته باشید.

1. قابل استفاده در المنتور
2. طراحی مدرن و حرفه ای
3. قابلیت تنظیم رنگ و فونت
4. دارای بخش های مختلف شامل صفحه اصلی، درباره ما، خدمات، نمونه کارها، تماس با ما و ...
5. سازگار با تمامی دستگاه ها و مرورگرها
6. دارای فایل های PSD برای ویرایش طرح
7. قابلیت تغییر محتوای متنی و تصویری به راحتی
8. دارای فایل های HTML و CSS برای استفاده در وب سایت ها
9. پشتیبانی 24 ساعته از سوی تیم پشتیبانی
10. امکان دانلود رایگان و پرداخت امن.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام