سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود کیت و قالب المنتور Cybox


دانلود کیت و قالب المنتور Cybox

کیت و قالب المنتور Cybox یکی از بهترین و کاربردی‌ترین قالب‌های المنتور است که به طور خاص برای وب سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، سایت‌های خبری و مجلات طراحی شده است. این قالب شامل بیش از ۲۰۰ بلاک آماده با طرح‌های متنوع و زیبا است که به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از آن‌ها صفحات وب سایت خود را به سرعت طراحی کنید.

قالب Cybox دارای طراحی زیبا و حرفه‌ای است که با استفاده از آن، می‌توانید وب سایتی با ظاهری جذاب و کاربرپسند طراحی کنید. همچنین، این قالب دارای قابلیت‌های متنوعی مانند امکان ایجاد فرم‌های تماس، نمایش محصولات، نمایش آخرین پست‌های وبلاگ و ... است که به شما کمک می‌کند تا وب سایت خود را با قابلیت‌های متنوع و کاربردی ترکیب کنید.

در کیت و قالب المنتور Cybox، تمامی بلاک‌ها به صورت خلاقانه و با دقت طراحی شده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، صفحات وب سایت خود را به سرعت و با کیفیت بالا طراحی کنید. علاوه بر این، قالب Cybox دارای پشتیبانی فنی قوی است که در صورت بروز هرگونه مشکل، به شما کمک خواهد کرد. به طور کلی، این قالب یکی از بهترین و کاربردی‌ترین قالب‌های المنتور است که به شما امکان طراحی وب سایت با کیفیت بالا و با قابلیت‌های متنوع را می‌دهد.

1. قالب المنتور Cybox با طراحی حرفه‌ای و جذاب
2. قابل استفاده در هر نوع سایت و وبلاگ
3. سازگار با افزونه المنتور و وردپرس
4. دارای بیش از ۱۰۰ المنت طراحی شده با المنتور
5. امکان سفارشی‌سازی کامل قالب به دلخواه کاربر
6. آموزش‌های ویدیویی جامع برای استفاده بهینه از قالب
7. پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته و رفع اشکالات به صورت سریع و کارآمد
8. بهبود سرعت لود صفحات و بهینه‌سازی SEO
9. قابلیت نمایش به صورت ریسپانسیو بر روی تمامی دستگاه‌ها
10. امکان افزودن فرم‌های تماس، نظرسنجی و ثبت نام به سادگی.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام