سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود کیت و قالب المنتور RealMaya


دانلود کیت و قالب المنتور RealMaya

کیت و قالب المنتور RealMaya یکی از بهترین و جذاب‌ترین قالب‌های المنتور است که برای طراحی وب‌سایت‌های حرفه‌ای و مدرن ساخته شده است. این قالب با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و به‌روز، طراحی شده و به کاربران امکان می‌دهد تا با سرعت و راحتی وب‌سایت خود را طراحی کنند.

این قالب دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی است که با استفاده از آن می‌توانید وب‌سایتی با ظاهری حرفه‌ای و زیبا ایجاد کنید. همچنین، قالب RealMaya دارای بیش از ۲۰ بخش مختلف است که هر کدام از آن‌ها برای طراحی و ایجاد صفحات مختلف وب‌سایت بسیار مفید و کاربردی هستند.

در کنار قالب RealMaya، یک کیت طراحی نیز ارائه شده است که شامل بیش از ۲۰۰ المان مختلف است. این المان‌ها شامل بخش‌های مختلفی مانند آیکون‌ها، دکمه‌ها، فرم‌ها، جداول و... هستند که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از آن‌ها، صفحات مختلف وب‌سایت خود را طراحی کنند. به علاوه، کیت طراحی RealMaya دارای طراحی زیبا و جذابی است که می‌تواند به طراحی وب‌سایت شما کمک بسیاری کند.

1. قابلیت دانلود کیت و قالب المنتور RealMaya
2. طراحی شده برای استفاده در صنعت ساختمانی و معماری
3. شامل بیش از ۱۰۰ المان مختلف
4. قابلیت تنظیم و سفارشی سازی برای نیازهای شخصی
5. سازگار با المنتور وردپرس
6. قابل استفاده برای پروژه های وب سایت های شخصی و تجاری
7. طراحی شده با تمرکز بر رابط کاربری کارآمد
8. پشتیبانی از زبان فارسی
9. قابلیت اضافه کردن عکس، ویدئو و صدا به المان ها
10. قابلیت استفاده در تمامی مرورگرها و دستگاه های موبایل.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام