سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود کیت و قالب المنتور Uradio


دانلود کیت و قالب المنتور Uradio

دانلود کیت و قالب المنتور Uradio یکی از بهترین راه هایی است که برای طراحی وب سایت های حرفه ای و پویا می توانید استفاده کنید. این کیت شامل تمامی ابزارهای لازم برای ساخت وب سایت های رسپانسیو و مدرن است که با استفاده از آن می توانید به سرعت و با کیفیت بالا وب سایت خود را طراحی کنید.

این کیت شامل قالب های زیبا و حرفه ای برای انواع وب سایت ها است که با استفاده از المنتور به سادگی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید آن ها را تغییر دهید و به سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. همچنین این کیت شامل تمامی ابزارهای لازم برای ساخت وب سایت های اختصاصی و متنوع است که با استفاده از آن ها می توانید به سرعت و با کیفیت بالا وب سایت خود را طراحی کنید.

با دانلود کیت و قالب المنتور Uradio شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه و زمان وب سایت خود را طراحی کنید و به سرعت به دنیای اینترنت وارد شوید. همچنین با استفاده از این کیت می توانید به سرعت و با کیفیت بالا وب سایت هایی را برای مشتریان خود طراحی کنید و به آن ها ارائه دهید. به طور کلی دانلود کیت و قالب المنتور Uradio یکی از بهترین راه هایی است که برای طراحی وب سایت های حرفه ای و پویا می توانید استفاده کنید.

1. قابلیت دانلود کیت و قالب المنتور Uradio
2. پشتیبانی از زبان فارسی
3. طراحی شده با استفاده از تکنولوژی المنتور
4. دارای چند صفحه‌ی آماده برای راه‌اندازی سریع وبسایت
5. قابلیت تغییر و تنظیم آسان و قابلیت سفارشی سازی بالا
6. دارای ابزارهای قدرتمند و کاربردی برای طراحی وبسایت
7. پشتیبانی از تمامی دستگاه‌ها و مرورگرها
8. دارای امکانات بهینه‌سازی سئویی و سرعت بالا
9. دارای امکانات افزودن فرم تماس، نظرسنجی و سایر ابزارهای کاربردی
10. قابلیت افزودن ویدیو، عکس و صدا به صفحات وبسایت.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام