سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

دانلود کیت و قالب خدماتی المنتور Cleanse


دانلود کیت و قالب خدماتی المنتور Cleanse

کیت و قالب خدماتی المنتور Cleanse یکی از بهترین و محبوب ترین قالب های المنتور برای سایت های خدماتی است که به صورت حرفه ای طراحی شده است. این قالب شامل بخش های متنوعی است که به شما اجازه می دهد تا سایت خدماتی خود را به صورت حرفه ای و جذاب طراحی کنید.

این قالب شامل بخش های متنوعی مانند بخش درباره ما، خدمات، نمونه کارها، تیم، مقالات، تماس با ما و ... است که همگی به صورت حرفه ای و زیبا طراحی شده اند. همچنین این قالب شامل بخش های مختلفی برای نمایش خدمات، قیمت ها، نمونه کارها و تیم شما است.

استفاده از قالب Cleanse بسیار ساده و راحت است و شما نیازی به داشتن دانش فنی برای استفاده از آن ندارید. با استفاده از این قالب، می توانید سایت خدماتی خود را به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا طراحی کنید و به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

در کل، قالب Cleanse یکی از بهترین و محبوب ترین قالب های المنتور برای سایت های خدماتی است که به شما امکان می دهد تا سایت خود را به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا طراحی کنید. با دانلود این قالب، می توانید به راحتی سایت خود را طراحی کرده و به مشتریان خود خدمات خود را ارائه دهید.

1. قالب خدماتی با طراحی حرفه‌ای
2. سازگار با المنتور
3. دارای بخش‌های مختلف از جمله بخش خدمات، درباره ما، تیم ما، پروژه‌ها و تماس با ما
4. قابلیت سفارشی‌سازی بالا
5. دارای افکت‌های حرکتی جذاب
6. قابلیت افزودن فایل‌های پی‌دی‌اف، ویدئو و تصاویر به صفحات
7. دارای فرم تماس با ایمیل برای ارتباط با کاربران
8. پشتیبانی از فونت‌های گوگل
9. قابلیت ساخت صفحات وب سایت با سرعت بالا
10. دارای مستندات کامل جهت راه‌اندازی و استفاده آسان.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام