سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

قالب شرکتی چند منظوره وردپرس Meipaly


قالب شرکتی چند منظوره وردپرس Meipaly

قالب شرکتی چند منظوره وردپرس Meipaly یک قالب زیبا و حرفه ای برای شرکت های خدمات دیجیتال است. با استفاده از این قالب می توانید وب سایت شرکت خود را بسیار زیبا و حرفه ای طراحی کنید. این قالب دارای طراحی مدرن و جذابی است که با استفاده از آن می توانید اعتبار و قدرت شرکت خود را نشان دهید.

قالب Meipaly دارای بیش از ۱۰۰ صفحه طراحی شده است که شامل صفحات خدمات، تیم، نمونه کارها، بلاگ، تماس با ما و ... می باشد. همچنین این قالب دارای ابزارهای قدرتمندی است که به شما اجازه می دهد تا وب سایت خود را به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بالا، طراحی کنید.

قالب Meipaly دارای ویژگی های بسیاری است که شامل طراحی واکنشگرا، سئو بهینه، سازگاری با مرورگرهای مختلف، پشتیبانی از فونت های گوگل، قابلیت تنظیم رنگ بدنه و سربرگ، قابلیت افزودن ویدئو و عکس به صفحات و ... می باشد. با استفاده از این قالب می توانید وب سایتی زیبا، حرفه ای و کاربر پسند طراحی کنید که باعث جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش شما خواهد شد.

1. طراحی حرفه‌ای و مدرن
2. سازگاری با تمامی دستگاه‌ها و مرورگرها
3. پشتیبانی از ووکامرس برای فروش محصولات آنلاین
4. قابلیت سفارشی‌سازی بالا
5. پشتیبانی از پلاگین‌های مختلف
6. قابلیت ایجاد صفحات سفارشی
7. قالب‌های دمویی زیبا و متنوع
8. پشتیبانی از فونت‌های گوگل
9. دارای بخش بلاگ برای نوشتن مطالب
10. امکان ایجاد پروژه‌های مختلف و نمایش آن‌ها به صورت جذاب.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام